Wednesday, November 21, 2007

sampai bila akan ku tunggu..

Bila terkenangkan masa di alam persekolahan dan matrikulasi, rasa indah je sebab ada beberapa org sahabat yang memang baik n sentiasa mengambil berat tentang diri ana..
Alhamdulillah, itulah sahabat dunia akhirat ana..

Masa di MRSM dlu, ana ad Izzudin khairul anuar sbg sahabat..dia selalu memberi nasihat n bimbingan dalam bidang agama..dia ni budak tahfiz,,hafaz 30 juzuk tu..tu yang ana suka berkawan ngan dia..dia alim n tenang..Alhamdulillah persahabatan kami sampai ke hari ni walaupon berada di U lain-lain..dia skarang blajar kat UTP..insyaallah persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat..

Masa di KMPh lak, ana bertemu ngan seorang sahabat yang begitu prihatin n baik..Azizi shaukani..
skarang dia blajar kat USM..dialah yang byk memberi pertolongan dalam pelajaran ana..dalam ibadat pon byk gak dia tolong..dia dlu skolah KISAS..dia slalu tegur ana kalo ape yang ana buat x mengikut syariat islam..until now, i'm still contact him n still jumpe lagi coz dia kat usm kubang kerian..dekat je ngan rumah ana..

Ana rindukan sahabat2 sekalian..kat UPM ni x jumpe lagi sahabat yang camtu..ana harap semoga ada sahabta yang mcm diorang ni kat sini..insyaallah..

No comments: